kim hyung jun _went to japan


KIM HYUNG JUN IRANIAN FANCLUB(we♡형준)l

وایییییییییییییی این دوباره ماه شد و ما هم طبق معمول فنا شدیم....

بچه اینقدر تیپ نزن چشم میخوری ها....

این دوباره باز کجا رفت؟؟؟؟وای خدا..رفته ژاپن؟؟؟

هی از این ور میپره اونور..خودشم نمیدونه باید چیکار کنه....

وای بچه ها امروز من هیونگو دیدیم.....داشتم با دوستام از مدرسه میومدم..یهو یکی از بچه ها دوید طرفم و بهم گفت..سیما اون بی بی ای که هی ازش میگی خارج زندگی میکنه یا ایران...گفتم مگه چیه؟؟گفت بدو بدو خودشه...

رفتم دیدم..به به هیونگو دیدین !اون پسره هم دیدین..مو نمیزد باهاش..میخواستم برم پیشش بهش سلام بگم که نامرد سوار ماشین شد و رفت..واااااااای خوده خودش بود..همون چشما..همون دماغ..وااای دیگه نمیدونم چی بگم....کاش جونگ مینم میدیدم..ششششش ایندفه میرم دنبال جونگی میگردم...

خب دیگه زیاد نمی حرفم بریم و نفس رو ببینینم...

 

این دوتاهم مربوط به همونه...

 

خف خف...من دیگه برم..نظر بذارینااااااا....

ممنون..بای بای



نظرات شما عزیزان:

مزگان
ساعت3:30---10 آبان 1390
وای قلبم ما رو که کشتی خیلی غکسهاش زیبا بود جدا لذت بردم . { کوماوووووو }پاسخ:قابل تورو نداشت عزیزم

only me
ساعت22:17---5 آبان 1390
اى بابا...اين نظراى من هميشه صدتا صدتا مياد!
پاسخ:هه هه آره..چون علاقه خاصی فک کنم به وبم داشته باشه...


only me
ساعت22:13---5 آبان 1390
فكر كن هيونك 2%پاشه بياد ايران.من كه فكر نكنم تلاشى براى ديدنش بكنم.چون اولا كه موفق نمىشم ثانيا اكه ببينمش مىميرم.البت در صورتى كه نبينمش بازم مىميرم...اى بابا الكى الكى فنا شديم رفت!

only me
ساعت22:13---5 آبان 1390
فكر كن هيونك 2%پاشه بياد ايران.من كه فكر نكنم تلاشى براى ديدنش بكنم.چون اولا كه موفق نمىشم ثانيا اكه ببينمش مىميرم.البت در صورتى كه نبينمش بازم مىميرم...اى بابا الكى الكى فنا شديم رفت!
پاسخ:اونم نمیاد...چرا موفق نمیشی..وقتی هیونگ اومده تو کشورت شده زیر دست و پا له بشم میرم ببینمش...


معصومه
ساعت21:12---3 آبان 1390
سلام سيما جونم من هم توي شهرمون يه پسره رو ديدم كه با هيونگ مو نميزد واي خدااااااااا من كه از كاراي اينا سر در نياوردم يه روز ژاپن شب نشده برميگردن كره جادو ميكنن احتمالا اصلا اونجا چيكار داره همه روز و شب اونجائه؟؟؟؟؟

اگه 180 درجه جهتو تغيير بدي ميرسي ايران.... فقط 180 درجه..........

ممنون
پاسخ:وااااااای هیونگگگگگگگگگگگگگگگگ..... آره دیگه..جون من پیشرفت دنیارو داری؟؟؟؟ شاید گنجی..چیزی پیدا کرده باشه...نمیدونم.... واقعااااااااااااااااااا....هیونگ بیا ایرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:kim hyung jun jpan,ساعت توسط .::sima admin::.| |


Power By: LoxBlog.Com